torstai 19. toukokuuta 2016

Graafisen suunnittelun näyttö - TRYOUT


Kevään viimeinen isompi homma oli siis graafisen ilmeen suunnittelu syksyllä olevalle tapahtumallemme. Lähdin itse miettimään aihetta yrittäjyyteen liittyvistä unelmista ja rohkeudesta lähteä toteuttamaan niitä, josta syntyi konsepti nimeltä TRYOUT. Tapahtuma siis kannustaa yrittämään ja lähteä toteuttamaan unelmiaan.




TRYOUTIN visuaalisessa ilmeessä näkyy myöskin mielikuvituksellisuus ja unelmointi, joita on korostettu värein sekä graafisin kuvioin. Pääosassa ovatkin kolmiomaiset muodot, jotka omalta osaltaan symboloivat myös logoa ja slogania 'press play to chase your dreams'.

Työskentely sujui ongelmitta ja ideoinnissa ja toteutuksessa minulla ei ollut ongelmia. Olin itse erittäin tyytyväinen työhöni, ja vaikka kaikessa onkin aina hiottavaa, sain myös työn arvoisen numeron.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti